Symfonia Hsys – system do obsługi procesów HR

Wszystkie procesy HR w jednym systemie – Symfonia Hsys

HR (ang. Human Resources Management) oznacza zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. To szerokie pojęcie odnoszące się do polityki personalnej firmy. Rola działu HR jest bardzo istotna. Zasoby ludzkie mają bowiem realny wpływ na wartość i konkurencyjność firm. Kluczowy jest tutaj fakt, iż ludzie owymi zasobami dysponują, co umożliwia im pełnienie różnych ról w przedsiębiorstwie.

Mając na uwadze to w jakim tempie rozwija się dziś rynek oprogramowania oraz branża HR, chcemy jeszcze prężniej rozwijać naszą firmę, nasze systemy i oprogramowania oraz przede wszystkim jak najlepiej wykorzystać sprzyjające warunki biznesowe. Z tego właśnie powodu w maju bieżącego roku Grupa Symfonia zdecydowała się na podjęcie współpracy z HRtec – autorem jednego z najlepszych w Polsce systemów HR – platformy Hsys, pozwalającej na obsługę takich procesów jak m.in. rekrutacje, szkolenia, e-leraning, wyznaczanie i monitorowanie celów, oceny okresowe czy rozwój pracowników. To kolejny krok Grupy Symfonia do realizacji strategii mającej na celu zastania absolutnym liderem wśród dostawców oprogramowania biznesowego dla sektora MŚP w Polsce. Połączenie doświadczeń tych dwóch partnerów technologicznych przyczyniło się do stworzenia najlepszej dostępnej na rynku oferty oprogramowania do obsługi pracowników. Pozwoliło to na stworzenie ogromnej ilości nowych możliwości oraz realizację niezwykle ambitnych celów. Niezmiennie pierwszorzędnym priorytetem pozostaje interes naszych Klientów, Partnerów i Pracowników. Skorzystano z perspektywy stworzenia na polskim rynku produktu absolutnie wyjątkowego, który spełni się i znajdzie swoje zastosowanie dla potrzeb wszystkich polskich firm.

Symfonia Hsys pozwala na umieszczenie wszystkich procesów HR w jednym systemie. Umożliwia przeniesienie swoich procesów i projektów HR na wyższy poziom, dzięki nowoczesnej aplikacji online. Jest to inteligentne rozwiązanie najnowszej generacji wspierające obsługę pełnego cyklu życia pracownika wewnątrz organizacji.

Zalety korzystania z Symfonia Hsys

  • Dostęp online – Wygodny oraz szybki dostęp do projektów i zasobów z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.
  • Kompleksowość – Zdecydowanie najbardziej rozbudowany system HR dostępny na polskim rynku. Ma bardzo szeroki zakres modułów, bo posiada ich aż 21.
  • Optymalizacja czasu pracy – Pozwala na jeszcze bardziej efektywną pracę oraz większą oszczędność czasu, ponieważ automatyzuje procesy i zadania rutynowe.
  • Personalizacja – Możliwość tworzenia własnej przestrzeni pracy, projektowania widoków dla różnych grup pracowników, nadania systemowi własnej nazwy, loga oraz kolorystki.
  • Dopasowanie – Opcja dostosowania systemu do własnych potrzeb, dodania dedykowanych funkcjonalności oraz integracji z rozwiązaniami obecnie wykorzystywanymi.
  • Aplikacja mobilna – Dostępna na systemy iOS oraz Android. Pozwala ona na korzystanie z funkcji systemu z dowolnego miejsca o dowolnej porze.
  • Bezpieczeństwo danych – Wszystkie dane przechowywane w systemie są archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa.
  • Integracja z systemem Symfonia Kadry i Płace oraz Symfonia R2Płatnik 


Co można przenieść do systemu Symfonia Hsys?

  • Oceny i osiągnięcia
    • Cele – wyznaczanie celów i monitorowanie ich realizacji w ciągu roku, niezależnie od projektu ogólnych ocen okresowych.
    • Ocena 180°/360° – możliwość spojrzenia na pracę i kompetencje własnych pracowników z perspektywy innych, zatrudnionych w organizacji osób.
    • Oceny okresowe – możliwość projektowania i realizacji systemów ocen, monitorowania ich rozwoju, posiadania wpływu na efektywność pracy i wskazania kierunków dalszego rozwoju.
    • Rozmowy rozwojowe -monitorowanie osiągnięć swoich pracowników, system posiada możliwość przypominania im o zdefiniowanych zadaniach.
    • Feedback – projektowanie procesów cyklicznej informacji zwrotnej (ilościowej i jakościowej), w tym pochwały w postaci kudosów.
  • Rozwój kompetencji
    • Baza wiedzy – wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji i ułatwianie dostępu pracowników do niezbędnych materiałów: bazy pojęć, dokumentów czy artykułów.
    • Szkolenia – planowanie oraz przeprowadzanie szkoleń, monitorowanie rozwoju pracowników oraz optymalizowanie wydatków na cele szkoleniowe.
    • Szkolenia SCORM/e-learning – wspieranie rozwoju pracowników, poprzez danie im możliwości realizowania szkoleń on-line m.in. w standardzie scorm.
    • Badania pracowników – projektowanie dowolnej treści ankiety i przeprowadzenie badania w całej organizacji, wybranych działach lub zespołach.
  • Współpraca
    • Pracownicy – ułatwienie pracownikom poruszania się po organizacji, dzięki wyszukiwarce pracowników czy możliwości nadawania statusu.
    • Czat – możliwość szybkiej i bezpośredniej komunikacji pomiędzy pracownikami organizacji lub w grupie.
    • Forum – komunikowanie się z pracownikami, zarządzanie ilością tematów, wątków oraz przyznawanie pracownikom dostępów do poszczególnych konwersacji.
    • Pomysły (tzw. Idea Box) – budowanie świadomości biznesowej pracowników, zachęcanie do dzielenia się pomysłami i rozwiązaniami, korzystanie z funkcji głosowania, „polubień” czy komentowania nowych pomysłów.
  • Komunikacja
    • Wall – tworzenie nowoczesnej formy komunikacji, podobnie do portali społecznościowych, zakładanie grup, dodawanie indywidualnych treści, komentowanie i zostawianie „polubień”.
    • Kalendarz – graficzna prezentacja urlopów współpracowników, terminów szkoleń, projektów czy rekrutacji.
    • Wydarzenia / ogłoszenia – planowanie różnych wydarzeń, zapraszanie uczestników i zarządzanie organizacją dowolnych eventów związanych z firmą.
    • Galeria – tworzenie katalogów zdjęć firmowych czy fotoleracji z wyjazdów integracyjnych.
    • Urodziny – otrzymywanie przypomnień o urodzinach pracownika lub innych ważnych okazjach, dodanych do systemu.
  • Zarządzanie zespołami
    • Urlopy – uzyskiwanie informacji na temat wniosków urlopowych w firmie, planowanie zastępstwa, informowanie o przysługujących limitach. Przyspieszenie procesu składania wniosków dzięki aplikacji mobilnej.
    • Wnioski – usprawnia przepływ informacji oraz ich rejestrację z możliwością projektowania ścieżki akceptacji wniosków, gotowych szablonów i kreatorów.
    • Nieobecności – sprawdzanie dostępności bezpośrednich podwładnych. Wiedza o pobranych dniach urlopowych oraz wszystkich innych zdarzeniach, które mają wpływ na czas pracy.
    • Zadania – wysyłanie zadań do swoich pracowników oraz monitorowanie ich statusów i czasu realizacji.
    • Zespoły projektowe – budowanie zespołów projektowych, zbieranie informacji o ich członkach, przypisywanie im ról oraz kompetencji, proponowanie dedykowanych szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji projektowej.
  • Zatrudnienie
    • Rekrutacja – projektowanie procesu selekcji i rekrutacji przy wykorzystaniu funkcjonalności, takich jak: tworzenie szablonów ogłoszeń, dostęp do opisu stanowisk pracy, monitorowanie etapów rekrutacji przez osoby z zespołu rekrutującego i in.
    • Onboarding – projektowanie dla nowych pracowników optymalnej ścieżki wdrożeniowej, umożliwiającej im efektywne wykonywanie obowiązków i poznanie kultury organizacyjnej. Korzystanie z prostego kreatora i automatyzowanie ścieżki, a dzięki raportom, monitorowanie bieżącego stanu procesu.
    • Zatrudnienie – korzystanie z modułu menedżerskiego, zawierającego listę pracowników, ich dane i szczegóły umów, wyposażonego w alerty i monity dotyczące np. terminów umów.