Microsoft Dynamics
Business Central
Zyskaj kompletne narzędzie biznesowe klasy ERP skierowane do dynamicznie rozwijających się firm, których obecny system przestał spełniać swoją rolę. Zarządzaj łatwiej i efektywniej wszystkimi obszarami przedsiębiorstwa, począwszy od finansów, sprzedaży, zakupów, obsługi klienta, aż po serwis i produkcję.
Business Central zrobi za Ciebie!
Zintegrowana platforma
Wiele funkcji i procesów biznesowych, takich jak finanse, zarządzanie magazynem, sprzedaż, zakupy i wiele innych, w jednym miejscu, które łatwo zintegrujesz z ekosystemem Microsoft
Skalowalność i elastyczność
System rośnie wraz z rozwojem firmy a implementacja dodatkowych modułów i funkcji odbywa się w miarę potrzeb i w odpowiedzi na konkretne wymagania przedsiębiorstwa
Analiza danych i raportowanie
System umożliwia zawansowane narzędzia do analizy danych i raportowania. wgląd w kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), które pozwolą na podejmowanie lepszych decyzje biznesowych
O programie
Poznaj możliwości oprogramowania Microsoft Dynamics 365 Business Central
1. Zarządzanie łańcuchem dostaw
Przewiduj optymalny czas uzupełnienia zapasów
dzięki wbudowanym analizom. Korzystaj z prognoz sprzedaży i spodziewanych braków zapasów, aby automatycznie tworzyć zamówienia zakupu.
Uzyskaj całościowy wgląd w stan zapasów
w celu terminowej realizacji zamówień. Śledź każdą transakcję i ruch każdego artykułu, konfigurując pojemniki w oparciu o układ magazynu i wymiary jednostek magazynowych.
Obliczaj i optymalizuj zdolności produkcyjne i zasoby
w celu poprawy harmonogramów produkcji i zaspokojenia potrzeb klientów.
Utrzymuj odpowiednie stany magazynowe
dzięki automatycznemu obliczaniu poziomów zapasów i terminów ponownych zamówień. Automatycznie sugeruj elementy zastępcze, jeśli żądanych pozycji nie ma na stanie.
- Zarządzanie sprzedażą i zamówieniami
- Dostępność produktu
- Prognozowanie sprzedaży i zapasów
- Tworzenie i oferowanie towarów zastępczych
- Zarządzanie zapasami w wielu lokalizacjach
- Funkcja śledzenia zapasów
- Przyjęcia i wysyłka magazynowa
- Zarządzanie zapasami
2. Optymalizuj zarządzanie magazynem
Usprawniaj działanie obiektów magazynowych organizacji
Skonfiguruj w rozwiązaniu Business Central pojemniki i strefy, aby odzwierciedlić układ magazynu, w tym jego regały i półki.
Usprawniaj odbiór i zwiększaj dyspozycyjność
Używaj szablonu, aby określić najlepszy sposób rozmieszczenia pozycji w zależności od typu, rozmiaru i pojemności pojemnika.
Przyspieszaj przeładunek i wysyłkę
Optymalizuj przestrzeń i proces pobierania. Przyspieszaj wysyłki i redukuj problemy, umożliwiając przeładunek kompletacyjny.
Łącz klientów i operacje
Używaj danych w czasie rzeczywistym dla strefy, pojemnika i ilości każdej pozycji, aby sprawniej realizować zamówienia klientów.
- Zintegrowana obsługa dokumentów źródłowych dla zamówień sprzedaży, zwrotów, zamówień przeniesienia, zamówień produkcji i kanban
- Elastyczna obsługa procesów roboczych materiałów przychodzących i wychodzących na podstawie kwerend
- Pełna integracja z ofertami produkcji i transportu
- Pełna kontrola limitów składowania w lokalizacji i danych wolumetrycznych lokalizacji
- Właściwości zapasów kontrolowane przez stan zapasów
- Pełna obsługa partii i pozycji seryjnych
- Obsługa nowej generacji skanerów kodów kreskowych od razu po rozpoczęciu pracy
- Typy palet/kontenerów dla procesów magazynowych
- Pełne śledzenie obsługi materiałów przez pracowników
- Obsługa ręcznego pakowania i automatycznej konteneryzacji
3. Sprzedaż i zarządzanie serwisem
Nadawaj priorytety potencjalnym klientom
na podstawie możliwych przychodów. Monitoruj wszystkie interakcje z klientami i zyskaj wskazówki dotyczące najlepszej sprzedaży dodatkowej, wiązanej i możliwości odnowienia w całym cyklu sprzedaży.
Skróć proces sprzedaży
od przedstawienia oferty do otrzymania gotówki. Szybko obsługuj zapytania dotyczące sprzedaży, zarządzaj żądaniami usług i przetwarzaj płatności — wszystkie zadania możesz wykonać w aplikacji Outlook.
Zyskaj wszechstronny ogląd zadań związanych z usługami, obciążeń roboczych i kompetencji pracowników
aby efektywnie przydzielać zasoby i sprawniej rozwiązywać zgłoszone problemy.
- Pozycje serwisowe
- Zlecenia serwisowe
- Planowanie i wysyłka
- Zarządzanie szczegółami gwarancji
- Zarządzanie umowami serwisowymi
- Konfigurowanie, utrzymywanie i monitorowanie cen
4. Zarządzanie finansami
Podejmuj świadome decyzje
dzięki połączonym danym dotyczącym transakcji księgowych, sprzedażowych, zakupowych, magazynowych oraz prowadzonych z klientami.
Wykres wyników finansowych w czasie rzeczywistym
dzięki wbudowanym pulpitom zarządczym Power BI. Identyfikuj wzorce i trendy, i gromadź nowe informacje dzięki pogłębionym analizom i nieograniczonym wymiarom.
Przyspiesz zamknięcia finansowe i raportowanie
oraz zapewnij zgodność z przepisami dzięki szybkim, dokładnym i usprawnionym rozrachunkom z odbiorcami i dostawcami.
Popraw dokładność prognozowania
dzięki możliwościom wszechstronnego modelowania i analizowania danych. Dostosowuj i udostępniaj raporty dzięki płynnej integracji z aplikacją Excel.
- Tworzenie planów kont
- Definiowanie wymiarów
- Tworzenie analiz finansowych
- Przetwarzanie płatności
- Prognoza przepływów pieniężnych
- Tworzenie i analiza budżetów
- Zdefiniowania szablonów odroczeń
- Śledzenie transakcji dotyczących środków trwałych
- Zarządzanie kontem bankowym
5. Zarządzanie projektem
Twórz, zarządzaj i śledź projekty klientów
za pomocą kart czasu pracy w połączeniu z zaawansowanymi możliwościami w zakresie kalkulacji kosztów pracy i raportowania. Rozwijaj, modyfikuj i kontroluj budżety, aby zapewnić rentowność projektów.
Zarządzaj poziomami zużycia
oraz rentownością zasobów poprzez planowanie wydajności i sprzedaży. Monitoruj sporządzanie faktur dla klientów w porównaniu z planowanymi kosztami w zamówieniach i ofertach.
Podejmuj skuteczne decyzje
dzięki informacjom w czasie rzeczywistym o stanie projektu, rentowności i miarach zużycia zasobów.
- Grupowanie zasobów
- Rejestrowania cen zasobów i sprzedaży
- Pojemność i dostępność zasobów
- Rejestrowanie wykorzystania zasobów i materiałów w określonych zadaniach
- Rejestrowanie przepracowanego czasu pracy
6. Relacje z klientami
Zapewniaj płynne przejście od sprzedaży do usługi
Automatycznie rejestruj wysłane towary jako pozycje sprzedawane i przechowuj wymagane szczegóły w jednym miejscu, aby umożliwić zespołom ds. sprzedaży i usług szybkie odpowiadanie na zapytania.
Kontroluj zwroty i naprawy dla klientów
Oferuj pełną wymianę lub proste naprawy z opłatami dotyczącymi części i robocizny w jednym zamówieniu usługi. Zwiększaj lojalność, dostarczając zapasowy sprzęt klientom oczekującym na usługę.
Dotrzymuj obietnic związanych z usługami
Efektywnie przypisuj personel do zleceń pracy i uzyskuj kompleksowy przegląd zadań oraz obciążeń dotyczących usług. Kontroluj umowy serwisowe, aby zapewniać klientom niezawodną obsługę.
- Priorytetowi klienci i działania
- Planowanie i prognozowanie w czasie rzeczywistym
- Dostosowywanie do określonych ról
- Zmniejszenie kosztów przez inteligentną automatyzację
7. Zarządzanie produkcją
Produkuj zgodnie ze swoimi możliwościami
Wdrażaj procesy produkcyjne zgodnie z założonym planem, nawet w elastycznych i złożonych środowiskach.
Twórz kompletne listy składowe (BOM)
Określ potrzebne surowce lub podzespoły jako listę składową (BOM), która będzie zawierała gotowy produkt lub zestaw.
Obsługa odbioru na zamówienie
Rejestruj specjalne wymagania w zestawieniach materiałowych (BOM) i wyodrębniaj dane bezpośrednio z oferty i zamówienia sprzedaży podczas procesów kompletacji na zamówieniach
Używaj zleceń produkcyjnych lub bardziej złożonych procesów
Rejestruj zużycie i wyniki w obrębie wielu list składowych (BOM) i marszrut. Uzgadniaj odpadki i odchylenia w ramach zużycia i wyników.
- Zestawienie materiałów wymaganych do wytworzenia produktu
- Sekwencje operacji wymaganych do wytworzenia gotowego produktu
- Zlecenia produkcyjne
- Prognozowanie popytu
- Planowanie zleceń sprzedaży
- Planowanie zamówień
- Planowanie produkcji i kalendarzy zdolności produkcyjnych
- Śledzenie nieobecności zdolności produkcyjnych
1
Zintegrowany ze środowiskiem Microsoft
W pełni integruje się ze wszystkimi aplikacjami Microsoft, których używasz
2
Dostosowuje się do Twoich potrzeb
Sam decydujesz jak ma wyglądać Twój interfejs
3
Zintegrowany z IOT
Integrując oprogramowanie Microsoft z innymi narzędziami zyskasz dostęp do nowych możliwości optymalizacji biznesu, możliwych dzięki uprzedzaniu awarii, bądź lepszym planowaniu zadań
4
Elastyczny zakres licencjonowania
Oprogramowanie umożliwia użytkownikom elastyczny wybór zakresu licencji
5
Otwarty na modyfikacje
Modyfikuj, dostosowuj i rozbudowuj system tak jak chcesz i kiedy chcesz
6
Funkcjonalny
System zawiera wszystkie moduły ERP niezbędne do zarządzania przedsiębiorstwem
7
Lokalnie lub w chmurze
Infrastruktura zależna od Twojego wyboru
8
Praca na każdym urządzeniu
Pracuj gdzie tylko chcesz i jak chcesz (laptop, tablet, telefon)
Warianty
Dostępne licencjonowanie
Business Central Essentials
Pakiet funkcjonalności Essentials to rozwiązanie, które może być szczególnie przydatne dla średnich i małych firm, które potrzebują kompleksowego systemu ERP do zarządzania swoimi operacjami biznesowymi, włączając w to finanse, sprzedaż, zakupy, magazyn, a także projekty i raportowanie finansowe.
Business Central Premium
Wersja Premium posiada funkcjonalności wersji Essential oraz dodatkowo dostęp do funkcjonalności z obszaru serwisu oraz zarządzania produkcją.
Team Members
 
Specjalnie zaprojektowany typ licencji przeznaczony dla użytkowników, którzy nie potrzebują pełnych możliwości dostępnych w standardowych licencjach użytkownika Business Central. Typ licencji atrakcyjniejszy cenowo jednak dający ograniczony dostęp użytkownikowi jedynie do podstawowych funkcji i danych w systemie w trybie przeglądania.
Dynamics 365
Business Central
Team
members
Business Central Essentials
Business Central Premium
Odczytywanie i zatwierdzanie
Raporty
Finanse
–
Sprzedaż i marketing
–
Zakupy
–
Magazyn
–
CRM
–
Zarządzanie zasobami ludzkimi
–
Zarządzanie projektami
–
Workflow
–
Serwis
–
–
Produkcja
–
–