Symfonia 

eBiuro

Symfonia jest to rozwiązanie chmurowe z logowaniem przez przeglądarkę dedykowane biur rachunkowych oraz dla mikro i małych firm. W Symfonii eBiuro znajdują się wszystkie narzędzia potrzebne do funkcjonowania firmy w jednym miejscu. Dodatkowo system posiada wbudowany moduł OCR, który automatyzuje przepisywanie danych z faktur do systemu.

*Wersja demo bezpłatnie aż przez 45 dni!

Optymalizacja

Zwiększenie efektywności poprzez optymalizacje wszystkich procesów zarządzania firmą w jednym miejscu.

Intuicyjność

Nowoczesny design połączony z intuicyjnym rozwiązaniem w przeglądarce internetowej.

Automatyzacja

Automatyzacja procesów między innymi dzięki mechanizmowi OCR czy innym mechanizmom usprawniającym pracę.

Zapytaj o wersję demonstracyjną

O programie

Najważniejsze funkcjonalności

Informacje

O module eBiuro

Symfonia eBiuro

Symfonia eBiuro to platforma w przeglądarce internetowej, która skupia najważniejsze procesy w firmie w jednym miejscu. Do jej korzystania nie potrzeba żadnej infrastruktury komputerowej – jedynie dostęp do internetu.

Symfonia eBiuro dla firm daje wiele możliwości do prowadzenia podstawowych procesów w jednym miejscu i daje na bieząco pogląd z danymi zarządczymi. W jednym programie są takie możliwości jak między innymi: wystawienia faktur, zarządzanie sprzedażą i kosztami, automatyzacja płatności poprzez generowanie paczek przelewu do banku, możliwości prowadzenia rozliczeń księgowych oraz kadrowych. Platforma dzięki nowoczesnemu  i intuicyjnemu design’owi sprawia, że obsługa jest prosta. eBiuro posiada wbudowane narzędzia zarządczo raportowe, które na podstawie wprowadzonych dokumentów pokazują realne dane przedsiębiorstwa, a dzięki dodatkowym funkcjonalnością są w stanie ułatwić działania windykacyjne.

Biura rachunkowe cenią Symfonie eBiuro za prosty program posiadający wszystkie funkcjonalności w jednym miejscu co pozwala usprawnić pracę – nie trzeba zmieniać programu ani bazy danych – wystarczy wybrać odpowiednią funkcje w programie oraz wybrać rozliczaną firmę z rozwijanej listy. W programie zawarte są wszystkie deklaracje potrzebne do rozliczania firmy na uproszczonej księgowości. Dodatkowo dzięki modułowi OCR ręczne przepisywanie odchodzi na rzecz automatyzacji. Istnieje możliwość nadania kont w systemie z odpowiednimi uprawnieniami dla swoich klientów tak, aby mieli dostęp do swoich dokumentów, mogli przesyłać faktury bezpośrednio do platformy oraz zyskali dodatkowe funkcjonalności jak wystawianie faktur czy dostęp do raportów zarządczych.

Korzyści płynące z korzystania z Symfonia eBiuro

  • Wygodne wystawienia faktur
  • Automatyczne łączenie faktur z plikiem z przelewami z banku
  • Wiele dokumentów sprzedaży m. in. faktury cykliczne.
  • Możliwość wysyłania dokumentów bezpośrednio z programu
  • Automatyzacja wprowadzania dokumentów dzięki mechanizmowi OCR
  • Wbudowane raporty zarządcze oraz zestawienia
  • Możliwość integracji z wieloma systemami finansowo księgowymi
  • Eksport dokumentów w wielu formatach m. in. XLS, PDF, CSV,
  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Wszystkie deklaracje potrzebne do księgowań oraz rozliczenia kadr i płac w jednym miejscu
  • Możliwość wysyłania deklaracji prosto z programu
  • Proste generowanie raportów sprzedażowych (JPK_FA) oraz Magazynowych (JPK_MAG).

Co oferuje Symfonia Finanse i Księgowość?

  • Ewidencja i rozliczanie należności oraz zobowiązań wobec kontrahentów, pracowników, urzędów. Oprogramowanie umożliwia obsługę transakcji w złotych lub w walutach obcych ale także kontrolowanie wielu terminów płatności, naliczanie odsetek umownych dla danej transakcji lub ustawowych. Program zapewnia też automatyczne rozliczanie i kontrolę spójności rozrachunków z zapisami na kontach księgowych, pełną obsługę kompensat i rozliczeń wzajemnych z kontrahentem, wezwań do zapłaty i potwierdzeń sald, dostęp do kursów walut NBP bezpośrednio w programie, by automatycznie wyliczyć różnice kursowe bilansowe i podatkowe.

Warianty

Dostępne pakiety

Przedsiębiorcy

Sprzedaż

  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR – 25 stron miesięcznie
  • Moduł integracji

Księgowość

  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR – 50 stron miesięcznie
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Kadry i Płace
  • Zarządzanie majątkiem
  • Moduł integracji

Biura rachunkowe

Standard

  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Ryczałt ewidencjonowany
  • Kadry i Płace
  • Zarządzanie majątkiem
  • Moduł integracji
  • Bez limitów dostępu dla klientów biura rachunkowego
  • Moduł integracji

Premium

  • Fakturowanie
  • Płatności
  • OCR
  • Książka Przychodów i Rozchodów
  • Ryczałt ewidencjonowany
  •                                      Kadry i Płace
  • Zarządzanie majątkiem
  • Rozliczenia firm
  • Magazyn
  • Moduł integracji
  • Konsultacje księgowe
  • Bez limitów dostępu dla klientów biura rachunkowego

Rozbudowa

Opcje rozbudowy

OCR – możliwość dokupienia pakietów po 100 lub 500 stron.
Magazyn

Umów bezpłatną prezentację