Symfonia
Business Intelligence
Symfonia Business Intelligence stanowi kompleksowe narzędzie, które wspiera przedsiębiorstwa w podejmowaniu decyzji opartych na danych poprzez analizy i wizualizacje danych. Symfonia Business Intelligence poprawia efektywność operacyjną i zwiększa konkurencyjność na rynku.
Zaawansowana analityka
Możliwość tworzenia zaawansowanych i dynamicznych analiz oraz raportów z możliwością drążenia danych, sortowania, filtrowania
Spójność
Dzięki Symfonii BI można łączyć dane z różnych źródeł danych (z Symfonii, programów zewnętrznych czy plików w różnych formatach) i tworzyć analizy ze spójnych danych przedsiębiorstwa
Optymalizacja
Business Intelligence wspomaga optymalizacje na wielu płaszczyznach m. in. jakości danych, analiz z wielu źródeł, skrócenia czasu i zwiększenia jakości analiz
Zapytaj o wersję demonstracyjną
O programie
Najważniejsze funkcjonalności
Informacje
O module Business Intelligence
Symfonia Business Intelligence (BI) to rozwiązanie służące do gromadzenia, analizy i prezentacji danych biznesowych w celu wspierania procesów decyzyjnych w organizacji. Jest to system, który integruje różne źródła danych, umożliwiając przedsiębiorstwom uzyskiwanie bardziej szczegółowych i zrozumiałych informacji na temat ich działalności. Symfonia BI umożliwia integrację danych pochodzących z różnych systemów wewnątrz przedsiębiorstwa. To obejmuje dane finansowe, operacyjne, sprzedażowe, zasoby ludzkie itp. Integracja danych jest kluczowa, aby uzyskać pełny obraz sytuacji firmy.
Dzięki narzędziu Business Intelligence można zautomatyzować prace raportową i mieć bieżący dostęp do analiz biznesowych z danymi odświeżanymi według harmonogramu lub na żądanie. Narzędzie może być kierowane nie tylko dla zarządów, ale dla każdej osoby pracującej z danymi i podejmującej decyzje. Obsługa narzędzia z gotowymi wzorami analiz jest prosta i przyjemna, a raz stworzone analizy można odświeżać o nowe dane automatycznie lub na żądanie.
Korzyści płynące z korzystania z Symfonia Business Intelligence
- Spójne analizy z różnych źródeł danych
Automatyzacja raportów – raz stworzony raport należy tylko odświeżać o nowe dane
Analizy prezentowane w sposób wizualny – ułatwienie dla wyciągania wniosków z danych
Gotowe schematy analiz i raportów
Dostęp do raportów i analiz z: Symfonia ERP, przeglądarki WWW, arkusza kalkulacyjnego, czy narzędzi zewnętrznych (m. in. Power BI)
Interfejs przyjazny użytkownikom
Bieżąca kontrola realizacji budżetu
Skrócenie czasu podejmowanie decyzji dzięki rozbudowanym analizom